Modne dodatki dla eleganckich Pań

Zwrot lub wymiana

Można dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 30 dni od momentu złożenia zamówienia. Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru. O zwrocie (odstąpieniu od umowy) należy poinformować w emailu lub na piśmie, które można dołączyć do zwracanej przesyłki. W przypadku braku informacji o odstąpieniu od umowy towar nie zostanie przyjęty.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. Dostarczony musi być w stanie nienaruszonym, czyli takim w jakim został dostarczony do Klienta (także w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami) - towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży. W przypadku uszkodzenia towaru lub opakowania przez Klienta oraz gdy produkt będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania (będzie porysowany, brudny, brak będzie metki producenta itp.) Sprzedawca ma prawo obciążyć Klienta kwotą, która zrekompensuje uszkodzenia, naprawę, czyszczenie lub zakup nowego przedmiotu.

Można również dokonać wymiany na inny produkt.
W momencie wymiany należy załączyć formularz wymian/zwrotów, niezbędne jest także przesłanie produktu, który podlega zwrotowi lub wymianie. Jeżeli produkt ma być wymieniony na towar droższy, należy uiścić różnicę na nasze konto bankowe podając w tytule przelewu numer zamówienia. Natomiast jeśli produkt wymieniany jest na tańszy - prosimy o podanie nr konta bankowego oraz wszelkich niezbędnych danych do zwrotu należności. Zwrotu pieniędzy dokonujemy nie później niż w ciągu 30 dni.

W przypadku zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy jak i wymiany na inny, towar należy odesłać na adres:

K.O. Katarzyna Orzeł

ul. Witkiewicza 10/3

59-220 Legnica

Reklamacja

Produkty nie są objęte gwarancją. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi. W przypadku zaobserwowania wad fabrycznych prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail z opisem wady i zdjęciem produktu, a także informację w jakich okolicznościach wada została zauważona. Prosimy również o przesłanie informacji o zwrocie pieniędzy/wymianie/naprawie. Niezwłocznie skontaktujemy się z producentem i postaramy się o jak najszybsze załatwienie sprawy.